طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک
4.6/5 - (13 امتیاز)

طراحی سایت املاک ، یک مزیت رقابتی

در این مطلب از تیم طراحی سایت تهران و سئو سایت وب داران با عنوان طراحی سایت املاک در خدمت شما دوستان هستیم.

چرا طراحی سایت مشاور املاک از اهمیت ویژه برخوردار است؟

با یک حضور قوی در دنیای وب برای کسب و کار املاک و مستغلات خود، فهرست های بیشتر و خریداران بیشتری دریافت کنید. بنابراین، یک طراح وب سایت املاک و مستغلات ایده آل برای کشف کسب و کار خود بیابید.

براساس آمار، 93 درصد از مردم هنگام جستجوی خانه یا ملک از وب سایت ها بازدید می کنند. بنابراین، می بینید که ساختن وب سایت املاک و مستغلات خود برای توسعه شغلی یا رشد کسب و کار چقدر مهم است؟ خوب، ایجاد یک حضور قوی در وب اصلاً اتلاف وقت و منابع نیست. خوشبختانه ساخت یک وب سایت در این دوران مدرن به سختی قبل نیست. با یک وب سایت مدرن و با کیفیت، می توانید ملک های خود را در معرض دید بیشتری قرار دهیدو بیشتر از قبل شناخته شوید.

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که مشتریانی با شما تماس می گیرند و شما خانه یا ویلایی را به آنها معرفی می کنید و از شما درخواست عکس و مشخصات ملک را می کنند.

مطمئنا مشتریان املاک در خرید یا اجاره با دقت بسیار زیادی جلو می روند، برای اینکه خرید یا اجاره بهتری داشته باشند، تمایل دارند یک ملک را با ملک های دیگر در همان بازه قیمتی مقایسه کنند.

اینجاست که شما باید به فکر این باشید که یک سایت املاک و مستغلات راه بیندازید.

سوالتی که برای شما در ارتباط با طراحی سایت املاک و مستغلات پیش می آید:

اینها سوالاتی است که در این مقاله پاسخ داده می شود.

امکاناتی که سایت املاک و مستغلات باید داشته باشد.

1- دسترسی ساده

وقتی مشتریان بالقوه ای که به دنبال یک مشاور املاک هستند به وب سایت شما می آیند، شما می خواهید یافتن اطلاعات مورد نیاز خود را تا حد امکان برای آنها ساده کنید. به همین دلیل، وب سایت شما باید به راحتی قابل پیمایش برای همه باشد. اگر یافتن ویژگی های خاص در سایت شما بسیار دشوار است، مشتریان به سادگی به سایت دیگری می روند.

اگر شما یک متخصص حرفه ای املاک و مستغلات باشید، سایت شما باید دارای برخی ویژگی های مشترک باشد:

  • درباره – یک مشتری بالقوه دوست دارد بداند با چه کسی سر و کار دارد. بخش درباره شما می تواند اعضای تیم شما، تجربیات فردی آنها و برخی جزئیات در مورد خود آژانس را فهرست کند.
  • لیست ها – بسته به اندازه آژانس و تعداد املاکی که نمایندگی می کنید، یک بخش لیست املاک و مستغلات کاملاً متمایز می خواهید. کدام ملک برای فروش یا اجاره است؟ بین انواع املاک، مانند خانه ها و ویلاها یا املاک تجاری و صنعتی تفاوت قائل شوید.
  • راهنماها – شما باید دو راهنما جداگانه داشته باشید. یکی برای خریداران و دیگری برای فروشندگان.
  • تامین مالی – اگرچه هر آژانسی این را ارائه نمی دهد، بسیاری از متخصصان املاک و مستغلات روابط نزدیکی با موسسات مالی دارند که وام های رهنی و ملکی ارائه می دهند. یک رابطه کاری خوب با چنین موسسه ای ممکن است دلیل انتخاب آژانس شما توسط مشتری باشد.
  • وبلاگ ها – پست های وبلاگ راه خوبی برای هدایت ترافیک به وب سایت اصلی شما هستند. این پست‌ها می‌توانند طیف وسیعی از موضوعات مانند قیمت‌های ملک محلی، تامین مالی، و حتی الگوهای آب و هوای محلی را پوشش دهند. وبلاگ ها اغلب می توانند به ارائه اطلاعات مفید به خریداران خانه یا افرادی که قصد دارند از خارج از ایالت به منطقه شما نقل مکان کنند، کمک کند. البته باید تولید محتوا با کیفیتی در بخش وبلاگ ها داشته باشید.
  • تماس – آسان کردن مشتریان برای تماس با شما یک عامل ضروری است.
2- جستجوی پیشرفته

اکثر آژانس ها در هر زمان تعداد زیادی ملک در دفتر خود خواهند داشت. در حالی که مرزبندی ساده بین اجاره/خرید، خانه، ویلا و غیره ممکن است برای یک جستجوی ساده کافی باشد، اکثر خریداران یا اجاره‌کنندگان بالقوه ویژگی‌های خاصی را در ملک ایده‌آل خود می‌خواهند. یک گزینه جستجوی پیشرفته به آن‌ها اجازه می‌دهد فهرست‌های طولانی‌تر را در فهرست کوتاه‌تری قابل مدیریت‌تر از ویژگی‌هایی که ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشند، کاهش دهند. این موارد می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نوع ملک – خانه، آپارتمان، ویلا، تجاری و غیره.
  • تعداد اتاق خواب و حمام – به مشتریان احتمالی این امکان را بدهید که حداقل تعداد اتاق خواب و حمام مطلوب را انتخاب کنند.
  • باغ یا فضای بیرون – به مشتریان بالقوه این امکان را بدهید که ملک های دارای فضاهای بیرونی را فیلتر کنند.
  • بودجه – بودجه همیشه یک عامل اصلی در تصمیم گیری های مشتریان خواهد بود، بنابراین به آنها کمک کنید تا انتخاب های خود را محدود کنند و آنچه را که به طور بالقوه می توانند بپردازند، محدود کنند.
  • منطقه یا محله –   یک خریدار احتمالی اغلب مایل است در یک منطقه خاص (یا نزدیک به آن) زندگی کند، بنابراین به آنها اجازه دهید بر اساس منطقه نیز جستجو کنند.
  • مساحت خانه / زمین – فضا اغلب می تواند عامل مهم دیگری باشد، چه داخلی و چه خارجی، بنابراین افزودن این می تواند کمک بزرگی باشد.
  • ویژگی های لوکس – این می تواند شامل مواردی مانند استخر شنا، منطقه باربیکیو یا امکانات خاص در یک ساختمان باشد.
3- نقشه مکان

پیوند دادن فهرست‌های خود به Google Maps به مشتریان بالقوه کمک می‌کندانتخاب بهتری داشته باشند. با یک مکان دقیق روی نقشه، آنها می توانند مکان این ملک را نسبت به امکانات محلی، مانند مدارس، و مراکز حمل و نقل اصلی ببینند.

4- طراحی سایت واکنشگرا

همان طور که می دانید امروزه شاهد افزایش روز افزون استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها هستیم.

بسیاری از کاربران در فضای اینترنت از طریق تبلت ها و گوشی های هوشمند خود وب گردی می کنند، پس لزوم تطبیق نمایش سایت شما با این گونه دستگاه ها کاملا مشخص است.

5- عکس و فیلم

بخش بزرگی از فروش ملک، رسانه های بصری مانند عکس و فیلم  است. همراه با توضیحات دقیق، استفاده از عکس‌های باکیفیت به مشتریان کمک می‌کند از فهرست کوتاهی از املاکی که واقعاً می‌خواهند بازدید کنند. عکس‌های باکیفیت و مرتبط از ملک نقش مهمی در جذب خریداران بالقوه دارد.

از آنجایی که خریداران اکنون برای سرمایه گذاری در ملک عجله دارند، به دلیل تقاضای سرسام آور، بیشتر به رسانه های تصویری دقیق متکی هستند. همچنین تورهای مجازی به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

مطمئن شوید که عکس‌ها وضوح خوبی دارند و با طراحی واکنش‌گرای شما مطابقت دارند. همچنین، مطمئن شوید که همه اتاق‌ها و امکانات را نشان می‌دهید. فهرست کردن یک واحد که هیچ تصویری از واحد واقعی نشان نمی دهد می تواند مشتریان را دلسرد کند. در عصر مدرن، ویدیوهای گذرا از املاک می تواند کمک بزرگی باشد و به مشتریان شما ایده بهتری از احساس کلی یک ملک بدهد.

7- فرم های تماس

داشتن فرم های تماس خوب دو هدف را دنبال می کند. اول، این یک راه آسان برای مردم است تا بدون تماس یا ایمیل، علاقه خود را به یک ملک اعلام کنند. اگر در فهرست واقعی املاک ارائه شده باشد، به شما امکان می دهد ملک مورد نظر آنها، جزئیات تماس آنها و زمانی که برای شما راحت است با آنها تماس بگیرید.

دوم، یک فرم تماس می تواند به شما بگوید که یک مشتری بالقوه به دنبال چه چیزی است، حتی اگر لیست فعلی ندارید.

8- بهینه سازی سایت املاک

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) فرآیندی است که باعث بهبود دیدن وب سایت شما در نتایج جستجو می شود. نشان دادن وب سایت املاک و مستغلات شما در صفحه اول گوگل یک استراتژی عالی برای رونق کسب و کار شما است.

برای اینکه سایت شما در نتایج اول جستجوی گوگل قرار بگیرد بهتر است از یک تیم متخصص مشاوره سئو بگیرید. بهینه سازی سایت شما چیزی نیست که با گفتن چند نکته کلیدی انجام شود. با توجه به اینکه رقابت سایت های املاک بسیار زیاد است.

عضویت در شبکه های اجتماعی مانند لینکدی، توئیتر، فیس بوک و تامبلر می تواند در بهینه سازی سایت املاک و مستغلات شما کمک کند.

9- نظرات مشتریان

حتما به مشتریان خود اجازه دهید نظرات خود را در سایت بگذارند تا مشریان دیگر بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند، همچنین باعث جلب اعتماد می شود.

 

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک حرفه ای

برای داشتن یک وب سایت حرفه ای در زمینه املاک می توانید با مشاوران و کارشناسان تیم وب داران تماس حاصل نمایید.

مطمئن باشید در این زمینه هیچ گونه مبلغی جهت مشاوره تلفنی و حتی حضوری از شما دوستان گرفته نخواهد شد.

یک وب سایت حرفه ای در زمینه ملک وب سایتی است که کلیه نیاز های شما را برآورده سازد.

ما در شرکت وب داران کلیه نیاز های شما را به طور کامل برآورده خواهیم کرد زیرا داشتن یک وب سایت حرفه ای حق شماست.

هزینه طراحی سایت املاک

با توجه به امکاناتی که شما برای سایت املاک خود می خواهید هزینه طراحی سایت املاک و مستغلات مشخص می شود.

همچنین باتوجه به اینکه شما یک سایت املاک با cms آماده یا cms اختصاصی بخواهید قیمت طاحی سایت املاک بسیار متفاوت می باشد.

اگر شما بخواهید یک قالب اختصاصی برای خود داشته باشید باید از صفر تا صد برای شما با یکی از زبانهای برنامه نویسی مانند html کدنویسی شود. اما اگر شما بخواهید از قالب های آماده وردپرس، جوملا و غیره استفاده کنید هزینه طراحی سایت املاک شما بسیار پایینتر از اختصاصی است. در واقع طراحی سایت با وردپرس برای شما ارزانتر است ولی باید برای داشتن برخی امکانات از کدنویسی های اختصاصی استفاده کنید.

تفاوتی که بین طراحی سایت با cms اماده و اختصاصی دارد سرعت و امنیت بالا است که بیشتر برای سایت های دولتی و یا سایت هایی که نیاز به امنیت بالا برای حفظ اطلاعات دارند استفاده می شود. البته این بدین معنا نیست که سایت های با cms آماده امنیت ندارند.

ساخت سایت املاک رایگان

یک وب سایت رایگان وب سایتی است که با استفاده از سایت ساز املاک و پنل هایی که به صورت رایگان این کار را برای شما انجام می دهند آماده سازی می شود.

به تجربه آموخته ایم اگر تنها قصد شما داشتن وب سایت باشد این موارد می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

ولی چنانچه می خواهید وب سایت قدرتمندی در زمینه مشاوره املاک داشته باشید به هیچ عنوان یک وب سایت رایگان برای شما کارایی نخواهد داشت.

توصیه ما به شما معقولانه هزینه کردن است نه رایگان بودن.

طراحی سایت املاک ارزان

یک وب سایت املاک ارزان چیزی است، که شما نیاز دارید پس ما این را برای شما فراهم می سازیم. نیاز های یک وب سایت مشاوره املاک را می دانیم و با توجه به آن نیاز ها برای شما یک وب سایت حرفه ای و ارزان را طراحی می سازیم.

هزینه هایی که باید پرداخت شود، هزینه هاست یا فضای میزبانی، هزینه دامنه یا نام وب سایت و هزینه طراحی سایت و قالب سایت شما است.

تمام امکانات لازم را در وب سایت شما قرار خواهیم داد تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار نموده و املاک خود را به آن ها معرفی نمایید.

آموزش طراحی سایت املاک

اگر خواهان آموزش طراحی سایت مشاور املاک هستید می توانید با تماس با وب داران و ثبت نام در دوره های آموزشی طراحی سایت ما صفر تا صد را در این زمینه آموزش ببینید.

دوره های آموزشی ما در این زمینه به صورت کاملا حرفه ای بوده و شما با استفاده یا بدون استفاده از کد نویسی پس از سپری کردن دوره ها قادر خواهید بود تا طراحی را به راحتی انجام دهید.

سئو و بهینه سازی در طراحی وب سایت املاک

طراحی و کد نویسی بر اساس استانداردهای سئو برای طراحی سایت املاک بسیار حائز اهمیت است ، زیرا موجب افزایش رنک سایت در موتورهای جستجو می شود و به این ترتیب می توانیم رتبه مناسب تری نسبت به رقبای خود داشته باشید.
تیم طراحی سایت وسئو وب داران هم با شناخت کاملی که از الگوریتم های گوگل و اصول و قواعد سئو دارد می تواند سایت املاک شما را به سمت رتبه های بالا در موتورهای جستجو هدایت کند.
بخش مهمی از این اصول انجام مجموعه ای از اقدامات در طراحی سایت املاک شما است تا سایت شما پس از جستجوی کلمات مهمی مانند “خرید ملک” یا … در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل ( google.com ) قرار داشته باشد.

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت املاک

پشتیبانی فنی مداوم پس از طراحی سایت ملک و مستغلات

یکی از اصول پایه و شعار تیم طراحی سایت و سئو وب داران ارائه خدمات و پشتیبانی فنی پس از طراحی سایت املاک می باشد.

تیم ما ارتباط دائم و موثر با مشتری و همچنین پاسخگویی در مقابل خدمات ارائه شده را وظیفه خود می داند و به آن افتخار می کند.

ازاین بابت اطمینان داشته باشید که سایت املاک طراحی شده توسط تیم وب داران همواره پشتیبانی خواهد شد.

تا خیال شما از این بابت آسوده باشد.

امنیت بالا در طراحی سایت املاک

همانطور که می دانید امنیت در هر مقوله ای موجب آرامش خاطر است.
تیم طراحی سایت و سئو وب داران هم با تکیه بر تخصص و دانش خود در زمینه ی مدیریت سرور و همچنین استفاده از بهترین و امن ترین سیستم مدیریت محتوا برای سایت ، با به روز رسانی مرتب سیستم و همچنین انجام تنظیمات امنیتی سایت و خدماتی از قبیل ارائه سرویس میزبانی با کیفیت در سرورهای مجهز به سیستم تشخیص نفوذ IPS ، تهیه نسخه پشتیبان به صورت دوره ای و منظم ، نسخه پشتیبان در سرورهای مجزا و مانیتورینگ 24 ساعته سرور و … می تواند بالاترین سطح امنیت را در طراحی سایت املاک شما تامین کند.
امنیت بالا در طراحی سایت املاک

شما می توانید به واسطه یک طراحی سایت املاک حرفه ای ، حتی اگر جزو این صنف نباشید ، آینده شغلی خود را تضمین کنید.

یکی از مزیت های طراحی سایت املاک این است که صاحبان مشاغل دیگر شما را خواهند شناخت و شما می توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

شاید اصطلاح دلال علمی را شنیده باشید.

شما می توانید به واسطه آشنایی خریدار با فروشنده از طریق سایت خود ، پورسانت خوبی را دریافت کنید ، بدون اینکه نیاز به مکان فیزیکی خاصی داشته باشید.

شما می توانید در طراحی سایت ارزان املاک خود روشی را پیاده سازی کنید تا کاربران سایت شما به راحتی و با استفاده از گروه بندی های شفاف املاک در منوی سایت شما ، ملک یا زمین مورد نظر خود را به راحتی جستجو کنند و همین طور بتوانند به راحتی املاک خود را در سایت شما به فروش بگذارند.

پیشنهاد تیم طراحی سایت تهران و سئو وب داران به شما این است که هر دو بخش خرید و فروش را در طراحی سایت خرید و فروش ملک خود داشته باشید تا کاربران بتوانند از سایت شما حداکثر استفاده را ببرند.

 

پرسش و پاسخ متداول

یک سایت املاک چه امکاناتی باید داشته باشد؟

1- دسترسی ساده 2- جستجوی پیشرفته 3- نقشه مکان 4- طراحی واکنشگرا 5-های با کیفیت عکس و فیلم 7- فرم های تماس 8- بهینه سازی سایت املاک 9- نظرات مشتریان

هزینه طراحی سایت املاک و مستغلات چقدر است؟

با توجه به امکاناتی که شما برای سایت املاک خود می خواهید هزینه طراحی سایت املاک و مستغلات مشخص می شود. همچنین باتوجه به اینکه شما یک سایت املاک با cms آماده یا cms اختصاصی بخواهید قیمت طاحی سایت املاک بسیار متفاوت می باشد.

سیاوش رستمی

سیاوش رستمی موسس، نویسنده و سئو کار وب داران می باشد. بیشتر از 10 سال در زمینه سئو و طراحی سایت مشغول به کار است. و عاشقانه حرفه اش را دوست دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *