بهترین هاست برای سایت فروشگاهی؛ ویژگی هایی که قبل خرید باید بدانید!

بهترین هاست فروشگاهی
Rate this post

بهترین هاست فروشگاهی; نزدیک به 62 درصد از سایت‌های گوگل فروشگاهی هستند!

این آمار که توسط مجله فوربس منتشر شده است، نشان می‌دهد سایت‌های فروشگاهی بخش بزرگی از فضای وب را به خود اختصاص داده‌اند.

تعجبی هم ندارد،‌ زیرا به‌سادگی راه‌اندازی می‌شوند و بهترین گزینه برای توسعه کسب و کار هستند. البته یکی از مشکلاتی که همیشه کاربران با آن درگیر هستند،‌ انتخاب هاست مناسب برای سایت فروشگاهی است.

این هاست‌‌ها باید سریع، امن و با خدمات پشتیبانی باشند؛ زیرا حجم کاربران این سایت‌ها بالاست. علاوه‌بر این، باید امنیت کافی را داشته باشد تا اطلاعات کاربران و درگاه‌های پرداختی در خطر نیفتد.

اگر به‌ دنبال بهترین هاست برای سایت فروشگاهی هستید، ما در این مقاله مشخصات هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی را بررسی کرده‌ایم. علاوه‌بر این، یک پیشنهاد ویژه در انتهای این مقاله برای شما در نظر گرفته‌ایم!

سازگاری با ووکامرس؛ مهم‌ترین ویژگی هاست‌های فروشگاهی

اولین و مهم‌ترین ویژگی هاست مناسب فروشگاه اینترنتی،‌ سازگاری با ووکامرس است؛ زیرا افزونه ووکامرس برای مدیریت بهتر محصولات به شما کمک می‌کند.

علاوه‌بر این، امکان بررسی موجودی‌ها، میزان درآمد یک ماه اخیر و حذف یا اضافه محصولات به‌راحتی را ارائه می‌دهد.

با نصب این افزونه روی هاست مناسب سایت فروشگاهی، فقط با چند کلیک می‌توانید کلیه تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

برای پیدا کردن بهترین هاست وردپرس مناسب فروشگاه اینترنتی خود، بررسی کنید که هاست امکان نصب افزونه ووکامرس را دارد یا خیر.

ناگفته نماند که به جز ووکامرس به افزونه‌های سئو و درگاه‌های پرداختی هم نیاز دارید تا فروشگاه شما کامل شود. در نتیجه هاست مناسب برای سایت فروشگاهی باید امکان نصب انواع افزونه‌ها را داشته باشد.

با انتخاب هاست پرسرعت لحظات طلایی را از دست ندهید!

پیش نیاز راه اندازی یک سایت فروشگاهی کاربرپسند، خرید هاست پرسرعت است. سایتی را تصور کنید که سرعت بسیار پایینی دارد و کاربران باید حداقل 5 ثانیه برای لود شدن یک صفحه منتظر بمانند. مطمئنا خود شما نیز این سایت را بسته و به سراغ رقبای پرسرعت‌تر می‌روید. تایم طلایی نگهداشتن کاربر در سایت فقط 3 ثانیه است. در نتیجه اگر این سه ثانیه را از دست بدهید، مشتریان خود را از دست داده‌اید!

از‌همین‌رو می‌توان گفت بهترین هاست برای سایت فروشگاهی باید سرعت بسیار بالایی داشته باشد. ناگفته نماند سرعت سایت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی است و هرچه سرعت سایت پایین‌تر باشد،‌ جایگاه پایین‌تری دریافت می‌‌کند. یک سایت پرسرعت توجه کاربران و گوگل را به خود جلب خواهد کرد.

از خدمات پشتیبانی هاست غافل نشوید!

برای انتخاب هاست مناسب سایت فروشگاهی باید حتما خدمات پشتیبانی را در نظر بگیرید. سایت‌های فروشگاهی به‌دلیل حجم بالای کاربران و محصولاتی که دارند،‌ ممکن است دچار مشکلاتی شوند. ازهمین‌رو شرکت ارائه دهنده خدمات هاست باید امکان تماس با پشتیبانی یا ثبت تیکت را در نظر گرفته باشد. برای ثبت درخواست گواهی SSL یا ایجاد برخی تغییرات نیز شما نیاز به خدمات پشتیبانی خواهید داشت.

شاید در نگاه اول پشتیبانی بی‌‌اهمیت به‌نظر برسد و به‌تنهایی بتوانید مشکلات سایت را حل کنید؛ اما زمانی که با یک مشکل اساسی روبه‌رو شوید، اهمیت پشتیبانی احساس می‌شود. اگر به‌دنبال بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی هستید، حتما خدمات پشتیبانی را در نظر بگیرید.

هاست فروشگاهی

فضای ذخیره سازی کافی؛ برای حفظ سرعت سایت فروشگاهی

هاست‌های فروشگاهی نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارند؛ زیرا داده‌های محصولات روی هاست قرار می‌گیرد. اطلاعاتی که کاربران با آن‌‌ها وارد سایت شما می‌شوند یا در سایت شما ثبت نام کرده‌اند نیز روی هاست فروشگاهی قرار می‌گیرد. هاست مناسب سایت فروشگاهی باید فضای کافی برای نگهداری این اطلاعات در کنار کش سایت را داشته باشد. در غیر این صورت سرعت سایت کاهش می‌یابد یا حتی از دسترس خارج می‌شود.

معمولا مجموعه‌هایی که خدمات هاست فروشگاهی ارائه می‌دهند، پلن‌های مختلفی در نظر می‌گیرند. هرکدام از این پلن‌ها ویژگی‌های و حافظه‌های خاصی دارند و برخی از آن‌‌ها قابل ارتقا نیز هستند. شما باید باتوجه‌به میزان گستردگی فروشگاه خود، یک پلن مناسب را خریداری کنید که در آینده موجب کند شدن سایت یا از دسترس خارج شدن آن نشود.

برخورداری از امنیت بالا؛ برای حفظ اطلاعات هاست فروشگاه اینترنتی

در فضای امروزی وب‌سایت‌‌ها، خطر هک شدن و درز اطلاعاتی بیش از پیش حس می‌شود. ممکن است اطلاعات کاربران یک فروشگاه اینترنتی هک شده و به اشتراک گذاشته شود یا با استفاده از درگاه پرداخت آن کلاهبرداری و فیشینگ انجام شود. به‌ صورت کلی زمانی که امنیت یک سایت ضعیف باشد، کاربران و حساب‌های بانکی آن‌ها و درگاه‌های سایت در خطر خواهند بود.

به‌همین‌خاطر توصیه می‌شود برای خرید هاست مناسب برای سایت فروشگاهی، حتما امنیت را در نظر بگیرید؛ زیرا علاوه‌بر اطلاعات کاربران، ممکن است حساب‌های بانکی شما نیز در خطر باشند.

امنیت هاست فروشگاهی

بهترین هاست فروشگاهی با سرعت بالا را از برتینا بخواهید

در این مقاله تلاش کردیم ویژگی‌های هاست مناسب برای سایت فروشگاهی را بررسی کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. بسیاری از مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات هاست،‌ این ویژگی‌ها را ارائه نمی‌‌دهد و صرفا در شرح خدمات خود ذکر کرده‌اند. اگر به‌‌دنبال یک مجموعه خدمات هاست سایت فروشگاهی با بالاترین سرعت و کیفیت هستید، پیشنهاد ما مجموعه برتینا است. برتینا به‌عنوان تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران فعالیت می‌کند و بهترین خدمات هاست و دامنه را ارائه می‌دهد. پشتیبانی باکیفیت، سرعت بالای هاست و ارائه پلن‌های مختلف ويژگی‌های مجموعه برتینا هستند. برای خرید بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی، فقط کافی است وارد آدرس «bertina.ir» شوید.

سیاوش رستمی

سیاوش رستمی موسس، نویسنده و سئو کار وب داران می باشد. بیشتر از 10 سال در زمینه سئو و طراحی سایت مشغول به کار است. و عاشقانه حرفه اش را دوست دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *