طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه
4.9/5 - (15 امتیاز)

طراحی وب سایت بیمه، یک فرصت عالی!

چرا در سال های اخیر طراحی وب سایت بیمه اهمیت ویژه ای پیدا کرده است؟
چرا شرکت های بیمه به داشتن وب سایت احتیاج دارند؟
وب سایت بیمه ای تا چه اندازه در موفقیت ارائه خدمات بیمه موثر است؟

طراحی سایت بیمیتو

در این بخش به این سوالات و سوالات دیگری که وجود دارد، به طور کامل جواب می دهیم. “پس اگر شرکت بیمه ای دارید و یا می خواهید یک وب سایت بیمه ای آنلاین (مانند بیمیتو و یا سایر وب سایت های موفق در این زمینه) حرفه ای داشته باشید، این مطلب 100% برای شما نوشته شده است، آن را از دست ندهید.” برای مشاوره رایگان می توانید با شماره های 02188278745 کارشناسان وب داران تماس حاصل نمایید.

اگر دفتر بیمه دارید و به طور سنتی کار می کنید، اگر مشتری ها شما برای انجام امور بیمه حتما باید در دفترتان حضور داشته باشند، اگر فکر می کنید که می شود بهتر از وضعیت فعلیتان باشید ولی نیستید و سعی در بهتر کردن شرایط دارید، این مطلب بهترین راهکار برای موفقیت کاریتان خواهد بود. این را هم فراموش نکنید که این روزها همه به دنبال خدمات آنلاین هستند.

در این مقاله خواهیم گفت:

 

اینفوگرافیک طراحی وب سایت بیمه ای
اینفوگرافیک طراحی وب سایت بیمه ای

سایت آماده بیمه

برای داشتن یک وب سایت آماده بیمه ای می توانیم به این نکته اشاره نماییم که سایت های آماده برای وب سایت بیمه ای کارایی لازم را نخواهند داست.

چنانچه به دنبال یک وب سایت خوب هستید و توقع دارید که برای ایجاد سایت خود از سایت ساز ها استفاده نمایید ما به شما این را می گوییم که برای آن هزینه کنید و از طراحی سایت ارزان دوری کنید.

این را فراموش نکنید که ارزانی بی علت نیست و رایگان بودن یک خدمت زمان شما را می گیرد.

البته طراحی سایت با وردپرس برای شما مقرون به صرفه تر می باشد نسبت به طراحی سایت با php ولی استفاده از یک قالب آماده وردپرس را پیشنهاد نمی کنیم، بهتر است قالب وردپرس هم کدنویسی شود.

طراحی سایت پیشرفته

یک سایت پیشرفته در زمینه بیمه تنها چیزی است که نیاز دارید، تا به بهترین شکل ممکن بتوانید خدمات بیمه ای خود را ارائه دهید.

وب سایت ها امروزه بسیارکاراتر از دفاتر بیمه عمل می کنند و همینطور که ما در این نوشته از مزیت های وب سایت بیمه ای گقته ایم بهتر است شما نیز این مهم را از یاد نبرید.

طراحی اپلیکیشن بیمه

بعد از طراحی سایت بیمه نیاز دارید که برای راحتی و آسان شدن کار کاربران و مشتریانتان از اپلیکیشن های موبایل نیز بهره ببرید.

اپلیکیشن ها نیز علاوه بر وب سایت ها امروزه بسیار کارا شده اند و می توانند پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد باشند و به کسب و کارها رونق ببخشند.

پس داشتن یک اپلیکیشن حرفه ای را از یاد نبرید …

در ابتدا بگزارید برایتان به تعدادی از سوالات بالا پاسخ دهیم، تمام این سوالات بدون جانب داری از این نکته است که این مطلب را یک تیم و شرکت طراحی وب سایت (وب داران) نوشته است.

تنها چیزی که لازم است کمی دقت و تامل درباره این مسئله است که از دیروز تا امروز چقدر اینترنت و دنیای اینترنت بخصوص در کشور عزیزمان ایران وسیع شده است. شما کمتر کسی را می شناسید که امروز در خانه و محل کارش از اینترنت استفاده نکند و یا اینترنت نداشته باشد.

با دانستن این نکته پس اگر ما از این فرصت استفاده نکنیم صرفا به دلایلی مانند اینکه :

شاید این کار جواب ندهد؛ این ها هزینه های اضافی هستند، طراحی سایت بیمه به چه کار من می آید، حالا وقت زیاد است و هزاران فکر دیگر.

در آینده وضعیت از این بدتر خواهد شد، دلیلش هم بسیار واضح است.

دلایلی که باعث شکست روش های سنتی در آینده می شود، پیشرفت دنیای مجازی و جایگزینی روش های آنلاین است.

بعنوان مثال اسنپ را در نظر بگیرید. قبلا مردم برای نقل و انتقالات باید یا با تماس تلفن و یا به صورت حضوری اقدام به گرفتن ماشین می کردند. ولی امروز بیشتر مردم از اسنپ برای این کار استفاده می کنند.

نکته جالبتر اینکه همان رانندگانی که به نوعی این مسئله را قبول نداشتند و به این مسئله فکر نمی کردند اکنون در اسنپ مشغول به کارند.

طراحی سایت بیمه

امکانات عمومی و اولیه در ساخت سایت بیمه

  • ۱. معرفی شعبات و دفاتر نمایندگی های شرکت
  • ۲. طراحی و نصب سیستم مدیریت محتوای اختصاصی داینامیک پایه شامل تعریف صفحه به تعداد نا محدود
  • ۳. ویرایش متن شما در سایت بیمه و دسته بندی صفحات برای سایت بیمه شما
  • ۴. طراحی صفحه تماس با امکان لینک به گوگل مپ
  • ۵. صفحه درباره ما ، همکاری با ما ، انتقادات و پیشنهادات و …
  • ۶. استفاده از مقالات مرتط با بیمه در سایت

مقاله در رابطه با قوانین و مقررات بیمه ، قوانین مربوط به دیه و سایر مقالاتی که ممکن است هر کاربری به آنها احتیاج پیدا کند ، در طراحی سایت بیمه شما باید وجود داشته باشد.

  • ۷. تعریف انواع بیمه ها همراه با ویژگی ها و مشخصات دقیق آنها
  • ۸. خدمات و نمایش درصد بیمه ، حق بیمه ، و قیمت خدمات بیمه ای به صورت قابل فهم و روان در جداول طراحی وب سایت بیمه شما
  • ۹. صفحه ای برای سوابق سایت بیمه شما در ارگان ها و سازمان های مختلف به همراه عکس واقعی از آن سوابق به منظور جلب اعتماد مشتریان شما

ساخت سایت بیمه ای

  • ۱۰. مشاوره آنلاین بیمه
  • ۱۱. قابلیت اطلاع رسانی به مشتریان

امکان ارسال اس ام اس گروهی و پنل ارسال ایمیل گروهی در طراحی سایت بیمه شما جهت اطلاع رسانی و یا برای اطلاع دادن از تخفیفات جدید بیمه ای و …. ، این یکی از قابلیت های مهم سایت های بیمه محسوب می شود.

  • ۱۲. طراحی صفحه ای در وب سایت بیمه شما برای معرفی خدمات جدید و ویژگی های آن خدمات
  • ۱۳. انواع بیمه ها ، تخفیف ها و جدیدترین های بیمه
  • ۱۴. ساختار منوی مناسب و قابل فهم

قابلیت دسته بندی بیمه ها مانند بیمه عمر ، بیمه حوادث ، بیمه مسافرتی ، بیمه خدمات تکمیلی ، بیمه آتش سوزی ، بیمه خودرو ، بیمه مسئولیت ، بیمه اموال و …. از ویژگی های مهم در طراحی سایت بیمه به شمار می رود.

  • ۱۵. مدیریت منو ها ، سوالات متداول و طراحی وب سایت بیمه
  • سازگار با انوع تلفن های همراه و تبلت ها
  • ۱۶. فرم درخواست بیمه :

در این فرم کاربر سایت بیمه شما، با ورود اطلاعاتی که در آن فرم خواسته شده است می تواند نسبت به درخواست بیمه خود اقدام کند، و امکان خرید و پرداخت آنلاین هزینه بیمه نیز در سایت بیمه شما توسط وب سایت تعبیه می شود.

  • ۱۷. صفحه پرسش و پاسخ های متداول :

در طراحی سایت بیمه ای شما صفحه ای ایجاد می شود، که به اکثر سوالات کاربران خود، که سوالات پر تکرار نیز می باشد می توانید جواب دهید، که این امر می تواند به شما و به سایر مشتریان شما از لحاظ صرفه جویی در زمان کمک شایانی کند.

  • ۱۸. بخش مشتریان ویژه :

در سایت بیمه شما جهت نمایش لوگو  مشتریان خاص خود بخشی تعبیه می شود، که این امر جهت اعتماد سازی برای مشتریان دیگر حائز اهمیت است.

مشتریان ویژه

وب سایت بیمه ای خود را طراحی و کسب و کارت را بیمه کن

فقط بیمه نیست که بیمه می کند !!!

امروزه طراحی وب سایت بیمه برای شرکت های بیمه یک الزام است.
صنعت بیمه در سال های اخیر یکی از برترین بسترها برای سرمایه‌گذاری در حوزه آنلاین است.
اکثر افراد جامعه حداقل با یک نوع بیمه سر و کار دارند، پس چه بهتر که شما با طراحی آنلاین سایت بیمه بتوانید خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید.
همان طور که می دانید اگر مشتریان از شرکت بیمه شما راضی باشند، مشتریان دیگری را نیز به شرکت شما جذب خواهند کرد.
امروزه مهم ترین مسئله برای افراد جامعه وقت و هزینه است، پس بهتر است که مشتریان شما بتوانند کارهای مربوط به بیمه خود را از طریق آنلاین و تنها با چند کلیک انجام دهند.
یک مثل معروف در این رابطه وجود دارد که:

یک مشتری راضی هزاران مشتری دیگر را برای شما به ارمغان می آورد.

همین یک جمله کافی است که شما همین حالا اقدام به طراحی سایت بیمه خود کنید.
امکانات عمومی و اولیه در طراحی سایت بیمه

تجربه ای موفق در مدیریت سایت بیمه با وب داران

تجربه ای موفق در مدیریت سایت بیمه با وب داران

تیم طراحی وب سایت و سئو وب داران مفتخر است که، در این زمینه به شما مشاوره و پشتیبانی آنلاین  ارائه دهد.

ایجاد یک سایت آخرین راهکار برای رسیدن به موفقیت نیست ولی اولین قدم برای رسیدن به آن است.

برای سفارش طراحی سایت املاک و طراحی سایت کودک کلیک کنید.

پرسش و پاسخ متداول
طراحی سایت بیمه چه مزایایی دارد؟

1- مهمترین مزیت وب سایت بیمه ای آنلاین شدن آن است، این امر باعث می شود که مشتریان شما که مهمترین منابع هر کسب و کاری هستند، کارشان راحت تر شود. 2- افزایش تعداد مشتریان به دلیل ایجاد سیستم اشتراک گزاری کاربران در وب سایت 3- افزایش مشتریان حتی از شهرهای مختلف 4- پرداخت آنلاین خدمات بیمه ای 5- اتصال پرداخت ها به حسابداری های آنلاین و دریافت اطلاعات حساب تنها با یک کلیک. 6- اتوماتیک شدن سیستم بیمه ای بدون اینکه بخواهید مشتریان را پیگیری نمایید. 7- ارسال پیام به مشتریانتان به منظور تمدید بیمه به صورت اتوماتیک و هزاران مزایای دیگر که قطعا برای یک کسب و کار بیمه ای لازم است.

مدت زمان طراحی سایت بیمه ای چقدر است؟

با توجه به اینکه تا چه میزان وب سایت قابلیت داشته باشد، مدت زمان طراحی از 2 هفته تا 2 ماه زمان برای طراحی و برنامه نویسی لازم دارد؟

آیا شما نیازی به داشتن وب سایت بیمه ای دارید؟

بسته به اینکه تا چه میزان بخواهید کسب و کارتان را گسترش دهید این نیاز متفاوت است. اگر مشتریان محدودی دارید و می خواهید از شهرهای مختلف نیز مشتری برای خود جمع کنید، قطعا این روش جوابگوی کار شماست.

وب داران چه خدماتی را در این زمینه ارائه می دهد؟

1- طراحی وب سایت متناسب با در خواست شما 2- مدیریت کسب و کار آنلاین شما 3- جذب مشتری برای شما از طریق بهینه سازی سایت شما در گوگل 4- پشتیبانی از کسب و کار شما به مدت یکسال به صورت رایگان

سیاوش رستمی

سیاوش رستمی موسس، نویسنده و سئو کار وب داران می باشد. بیشتر از 10 سال در زمینه سئو و طراحی سایت مشغول به کار است. و عاشقانه حرفه اش را دوست دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *