طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری
4.9/5 - (9 امتیاز)

طراحی سایت خبری مجله الکترونیکی دنیای مدرن …

روزنامه ها دیجیتال شده اند زیرا هر یک از آنها خدمات الکترونیکی و وب سایت خبری آنلاین را ارائه می دهند. رسانه های دیجیتال به بخشی جدایی ناپذیر از جامعه مدرن و جایگزینی برای رسانه های چاپی تبدیل شده اند. از آنجایی که تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است، استفاده از این رسانه های دیجیتال هم افزایش خواهد یافت.

طراحی یک سایت خبری در این دوره نیاز به تفکر و برنامه ریزی دقیق تری دارد.

اگر بخواهید در بازار خبر آنلاین وجود داشته باشید و قوی بمانید. بدون طراحی چشمگیر، فریبنده، خلاقانه، کاربرپسند و غنی از محتوا، وب سایت پورتال خبری شما ممکن است در آینده ای نزدیک ناپدید شود.

در این مطلب از نوشته های تیم طراحی سایت و سئو سایت وب داران در خصوص طراحی وب سایت خبری صحبت کرده ایم.

طراحی سایت خبری

راه اندازی یک وب سایت خبری راهی عالی برای سرازیر کردن سیلی از خوانندگان وفادار و تقویت هویت برند شماست. همچنین، این ابزار عالی برای کسب درآمد غیرفعال از طریق درآمد تبلیغات و مقالات حمایت شده است.

انتشار اخبار جالب و ارزشمند کافی نیست. وب سایت شما همچنین به یک چیدمان بهینه نیاز دارد که برای مخاطبان شما جذاب باشد و تجربه کاربری درجه یک را ارائه دهد. به همین دلیل مهم است که از وب‌سایت‌های خبری برتر دنیا الهام بگیرید و متوجه شوید چه چیزی بهتر است.

در راه اندازی و ساخت سایت خبری باید از یک تیم حرفه ای و مجرب مشاوره گرفت. تیم برنامه نویسی وب داران برای افرادی که تمایل به راه اندازی وب سایت خبری دارند مشاوره های حرفه ای و رایگانی را در نظر گرفته است.

ویژگی های ساخت سایت خبری

بهترین طراحی های پورتال خبری آنلاین دارای ویژگی های متمایز زیادی هستند. اگر می‌خواهید ساخت سایت خبری شما خوانندگان بیشتری را جذب کند، ویژگی زیر می تواند به شما کمک کند:

1 – طراحی سایت خبری سفارشی

طراحی سایت خبری آنلاین باید این امکان را برای خوانندگان فراهم کند که هر اطلاعات و اخباری که می خواهند را در سایت شما بدست بیاورند در واقع به آنها قدرت انتخاب بخش ها، مطالب، موضوعات مورد علاقه خود را بدهد. اگر طراحی نتواند تجربه کاربری خوبی را داشته باشد، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد پورتال را ترک می‌کنند و به دنبال موارد دیگری هستند که این تجربه را به آنها ارائه می‌دهند.

2 – اخبار فوری

این یکی دیگر از ویژگی های متمایز مهم توسعه وب سایت پرتال خبری عالی است. به‌روزرسانی خبرهای فوری و مورد علاقه مردم به اندازه‌ای قدرتمند هستند که باعث می شود تمام خوانندگان را در طول روز به سمت سایت خبری شما جذب کند. اگر پورتال شما در وهله اول اخبار داغ و تکان دهنده را برای خوانندگان دارد حتما انها شما را همیشه دنبال خواهند کرد.

3 – طراحی آسان برای پیمایش

طرح‌های پورتال خبری که پیمایش آن‌ها آسان است، مورد بازدید بیشتر قرار می گیرند. منوی ناوبری باید ساده و در موقعیت مناسب باشد. اکثر وب سایت های خبری منوی پیمایش اصلی خود را درست زیر سربرگ و بالای محتوا قرار می دهند. برخی دیگر از نوار کناری سمت چپ نیز استفاده می کنند. هر دو این موقعیت ها به راحتی توسط بازدیدکنندگان قابل مشاهده است.

4 – ادغام با رسانه های اجتماعی

در دنیای امروز، سایت های خبری حتی نمی‌توانند بدون ادغام رسانه‌های اجتماعی وجود داشته باشند. اخبار انحصاری و فوری در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر بیشتر از پورتال های خبری منتشر می شود. با ادغام با رسانه های اجتماعی، وب سایت های خبری می توانند در یک چشم به هم زدن به مخاطبان زیادی دست یابند.

5 – نظرات

نظرات و تعاملات خوانندگان یکی از عناصر مهم در ساخت سایت خبری است. برخلاف روزنامه ها، امروزه روزنامه های دیجیتال بیشتر به عنوان شبکه های اجتماعی عمل می کنند. بسیاری از خوانندگان می خواهند نظرات خود را در مورد مسائل خاص بیان کنند، برخی از نظرات را دوست داشته باشند یا دوست نداشته باشند و به نوعی صدای خود را به گوش رسانه ها برسانند. سپس، بهتر است برای آنها فضا را فراهم کنید.

6 – ساخت سایت خبری واکنشگرا

یک طراح سایت خبری باید به این ویژگی بسیار متمایز توجه کند. طراحی وب سایت خبری واکنش گرا باعث می شود پورتال شما بر روی صفحه نمایش هر دستگاهی از لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه زیبا به نظر برسد. خوانندگان را قادر می سازد تا به محتوای شما دسترسی داشته باشند و آن را همانطور که دوست دارند مشاهده کنند.

7 – به روز رسانی مکرر اخبار

به روز رسانی مکرر محتوا برای  پورتال خبری شما ضروری است. بدون به روز رسانی های مکرر، وب سایت شما مخاطبی را جذب نخواهد کرد. محتوای مکرر بر نتایج شما در موتورهای جستجو نیز تأثیر می گذارد. اگر افراد بیشتری به طور منظم از یک وب سایت بازدید می کنند، احتمالاً گوگل آن را دوست دارد.

8 – به حداکثر رساندن فضای سفید

سعی نکنید تمام فضای خالی را با مطالب خود پر کنید و خوانندگان را خسته نکنید. در نظر گرفتن حداکثر فضای سفید مهم است تا به خواننده نشان دهد که کجا باید توجه خود را متمرکز کند.

 

امکانات سایت خبری

1 – امنیت بالا در طراحی وب سایت اخبار

یکی از نکات بسیار مهم نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری و هک شدن در سایت های خبری است ، تیم طراحی سایت و سئو وب داران با تکیه بر دانش و تخصص خود می توانند امنیت سایت شما را به طور کامل تامین کند.

سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگار

2 – سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگار

این موضوع بر اساس گروه های خبری و چیدمان های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران در وب سایت خبری، حائز اهمیت است.

اطلاع رسانی با فرمتهای مختلف در طراحی سایت خبری

3 – اطلاع رسانی با فرمتهای مختلف در طراحی وب سایت اخبار

علاوه بر اخبار متنی، طراحی سایت خبری شما باید امکان قرار دادن فایل های چند رسانه ای ( صوت، تصویر، فیلم) نیز داشته باشد. این موضوع جذابیت سایت خبری شما را دو چندان می کند.

4 – نمایش اطلاعات به کاربران در طراحی وب سایت خبری

در طراحی سایت خبری، چگونگی طراحی سایت و نحوه نمایش اطلاعات به کاربران بسیار حائز اهمیت است.

در واقع کاربران سایت های خبری باید در کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند.

شما زمانی به کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات خود پی می برید که کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن و در کمترین کلیک ممکن به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کند و این نکته در سایت خبری شما بسیار حائز اهمیت است.

به یک سایت خبری احتیاج دارید؟ کارشناس وب داران برای مشاوره منتظر تماس شماست.

وب داران

قبل از هر کاری برای گرفتن بهترین نتیجه احتیاج به یک مشاوره رایگان دارید، هم اکنون با کارشناسان وب داران تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
88278745 – 021

تعرفه طراحی سایت خبری 

در کل هزینه طراحی سایت خبری بر اساس نیاز های مشتری متفاوت است. ولی پایه آن براساس عوامل زیر بررسی می شود:

  1. هزینه دامنه وب سایت (الزامی)
  2. هزینه هاست و سرور وب سایت (الزامی)
  3. هزینه برنامه نویسی وب سایت اگر وب سایت شما تکنولوژی خاصی داشته باشد.
  4. هزینه طراحی سایت خبری  (الزامی)
  5. هزینه بهینه سازی
  6. هزینه پشتیبانی
  7. هزینه سئو سایت

قیمت ساخت سایت خبری

اگر خبرنگاری هستید که می خواهید بودجه خود را برای ساخت یک سایت خبری کنار بگذازید به شما این مطلب را می گوییم که با یک مشاوره عالی می توانیم بهترین سایت با بهترین هزینه و تعرفه را برایتان راه اندازی کنیم.

قیمت طراحی سایت خبری :

هزینه مربوط به هاست یا فضای میزبانی / هزینه دامین یا دامنه یا همان اسم سایت و هزینه مربوط به طراحی وب سایت

 سئو سایت خبری

طراحی-سایت-خبری-ریسپانسیو

خیر طراحی سایت های خبری ابتدای کار است، مهمترین مسئله ای که یک سایت خبری باید به آن توجه کند، سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو است.

یک سایت خبری بدون سئو عملا یک سایت غیر موفق است.

هرچقدر هم که کاربران با اسامی وب سایت ها آشنایی داشته باشند. باز هم وب سایتی برنده است که کاربران جدید را به سایتش وارد می کند.

اگر شما یک سایت خبری بسیار خوب با بهترین گرافیک و بهترین طراحی را داشته باشید اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی برای شما ندارد.

پس پیشنهاد تیم وب داران به کسانی که می خواهند سفارش طراحی سایت خبری حرفه ای بدهند، کار بر روی سئو سایت است.

برای دریافت مشاوره سئو کلیک کنید.

اگر به این قسمت توجه نکرده اید و برای آن بودجه ای کنار نگزاشته اید، طراحی سایت خبری شما موفق نخواهد بود.

پس نتیجه اینکه قلب تپنده موفقیت وب سایت های خبری سئو سایت می باشد و بدون سئو کاربر زیادی نخواهید داشت.

به یک سایت خبری احتیاج دارید؟ کارشناس وب داران برای مشاوره منتظر تماس شماست.

وب داران

قبل از هر کاری برای گرفتن بهترین نتیجه احتیاج به یک مشاوره رایگان دارید، هم اکنون با کارشناسان وب داران تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
88278745 – 021

سئو سایت خبری

برای موفقیت در طراحی یک سایت خبری 3 قدم مهم باید برداشته شود.

قدم اول طراحی سایت خبری حرفه ای

سایت باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

قدم دوم بهینه سازی سایت یا سئو سایت های خبری

اقداماتی که بعد از ساخت سایت خبری باید انجام شود:

  • آپدیت و بارگزاری اطلاعات جدید به صورت منظم و پی در پی
  • کار کردن بر روی کلمات کلیدی کلی و مهم

قدم سوم مارکتینگ

و در نهایت پیشبرد وب سایت به گرفتن یک خروجی، با استفاده از ترافیک ایجاد شده در وب سایت می توانید، یک مسیر ایجاد کنید که این مسیر در نهایت به برند شدن سایت خبری و یا افزایش درآمد تبدیل شود.
طراحی سایت خبری

ساخت سایت خبری رایگان

اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای در این زمینه داشته باشید ساخت سایت خبری رایگان هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال طراحی یک وب سایت خبری رایگان می باشید، زمان را از دست می دهید.

در کمترین میزان هزینه شما باید هزینه مربوط به هاست و دامین را پرداخت نمایید تا در نهایت یک وب سایت وبلاگ گونه داشته باشید.

البته این نوع وب سایت به طور قطع سئو قدرتمندی نخواهد داشت.

پیشنهاد تیم ما به شما دوستان استفاده از یک وب سایت با حداقل هزینه است نه صرفا ساخت سایت خبری رایگان

نگران این موضوع نباشید، یک سایت با بهترین امکانات و متناسب با بودجه شما طراحی خواهد شد.

 

آموزش طراحی سایت خبری

اگر به دنبال آموزش و یادگیری طراحی وب سایت جهت  طراحی خبرگزاری خود هستید، با مشاوران تیم وب داران (88278745 – 021) تماس حاصل نمایید و در کلاس های آموزشی و دوره های ما شرکت کنید تا در نهایت وب سایت خود را طراحی نمایید.

در ادامه مطلب می توانید موارد مهمتر را در خصوص یک وب سایت خبری بخوانید.

به یک سایت خبری احتیاج دارید؟ کارشناس وب داران برای مشاوره منتظر تماس شماست.

وب داران

قبل از هر کاری برای گرفتن بهترین نتیجه احتیاج به یک مشاوره رایگان دارید، هم اکنون با کارشناسان وب داران تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
88278745 – 021
انتهای مطلب طراحی وب سایت خبرنگاران را می خوانید.  
برای سفارش طراحی سایت وکلا و طراحی سایت پزشکی کلیک کنید.

پرسش و پاسخ متداول

یک سایت خبری باید چه امکاناتی داشته باشد؟

دسته بندی و قدرت سرچ مناسب باید داشته باشد. کاربران باید بتوانند در فضای وب سایت شما در بالاترین سرعت ممکن اخبار مربوط به خود را پیدا نمایند.

ویژگی مهم یک سایت خبری چیست؟

یکی از نکات بسیار مهم نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری و هک شدن در سایت های خبری است ، اطلاع رسانی با فرمتهای مختلف در طراحی وب سایت اخبار، نمایش اطلاعات به کاربران در طراحی وب سایت خبری

قیمت طراحی سایت خبری چقدر است؟

هزینه مربوط به هاست یا فضای میزبانی که یک قیمت مشخص شده است/ هزینه دامین یا دامنه یا همان اسم سایت که بسته به اینکه داخلی یا بین المللی باشد متفاوت است. و هزینه مربوط به طراحی وب سایت با توجه به اینکه ازسیستم مدیریت محتوا اماده یا کدنویسی بخواهید استفاده کنید متفاوت است. تماس با 02188278745

 

سیاوش رستمی

سیاوش رستمی موسس، نویسنده و سئو کار وب داران می باشد. بیشتر از 10 سال در زمینه سئو و طراحی سایت مشغول به کار است. و عاشقانه حرفه اش را دوست دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *